Chcesz się z nami skontaktować?
Podaj numer swojego telefonu komórkowego:
+48
-
-
W związku z zainteresowaniem Państwa ofertą, proszę o kontakt telefoniczny.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych ani przekazywany dalej. Jedynie do Ciebie oddzwonimy - informacje o przetwarzaniu danych osobowych.

Audyt ISO

(systemu zarządzania)

Audyt systemu ISO dzięki doświadczonym i certyfikowanym audytorom (wewnętrznym, wiodącym) realizowany jest w pełni profesjonalne.

 

Celem audytorów jest uzyskanie dowodów potwierdzających istnienie i funkcjonowanie określonego systemu zarządzania opartego o wymogi normy.

 

Doświadczenie audytorów pozwoli również na odnalezienie potencjałów doskonalenia, dzięki czemu system będzie zgodnie z zasadami podlegał doskonaleniu.

Założenia audytu ISO

Ogólnym celem audytu systemu ISO jest określenie, czy organizacja spełnia wymagania normatywne.

Obiektywną ocenę poziomu spełnienia wymogów normy uzyskujemy dzięki technikom audytowym takim jak: analiza, pytania audytowe, obserwacja.

Należy jeszcze raz podkreślić, że celem każdego audytu jest (a w każdym razie powinno być) znalezienie dowodów potwierdzających ustanowienie, wdrożenie oraz funkcjonowanie określonego systemu zarządzania.

Podstawowymi celami audytu są:

  • szacowanie możliwości doskonalenia systemów zarządzania,

  • spełnianie wymagań poszczególnych norm – audyty są bowiem jednymi z najważniejszych aspektów informujących o funkcjonowaniu systemu,

  • weryfikacja skuteczności działań zapobiegawczych i korygujących, podejmowanych w systemie,

  • określenie efektywności poszczególnych procesów, funkcjonujących w systemie,

  • podjęcie kroków zmierzających do uzyskania lub utrzymania certyfikatu systemu zarządzania, dzięki spełnieniu założeń audytu.

Organizacja powinna pamiętać, że jednym z podstawowych założeń każdej z norm jest prowadzenie regularnych i zaplanowanych audytów. Należy unikać działania okazjonalnego, wynikającego z potrzeby chwili.

 

Audyty rozłożone w czasie, obejmujące w różnym czasie różne komórki organizacyjne dają lepszy – niezafałszowany obraz funkcjonującego systemu.

Raport z audytu

Wynikiem przeprowadzonego audytu jest raport lub protokół z audytu.

 

Raport taki zawiera najważniejsze informacje, które określają rzeczywistą i aktualną sytuację w organizacji.

 

Raport z audytu przede wszystkim opisuje i wskazuje naruszenia, niezgodności czy też potencjały do doskonalenia. Dzięki tego typu informacją kolejne audyty mogą weryfikować czy zaplanowane działania naprawcze zostały skutecznie wdrożone.

 

Raport powinien również zawierać opisy gdzie system działa wyjątkowo dobrze, gdzie pracownicy wykazują się szczególnym zaangażowaniem.

 

Tak przygotowany raport jest materiałem wyjściowym do przeglądu zarzadzania.

Formularz kontaktowy

Masz wątpliwości, która usługa jest dla Ciebie? Chcesz żebyśmy się skontaktowali, przesłali ofertę? Skorzystaj z niniejszego formularza.

W związku z zainteresowaniem ofertą, proszę o kontakt. Moje zainteresowanie dotyczy:
Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązuje Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.