Chcesz się z nami skontaktować?
Podaj numer swojego telefonu komórkowego:
+48
-
-
W związku z zainteresowaniem Państwa ofertą, proszę o kontakt telefoniczny.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych ani przekazywany dalej. Jedynie do Ciebie oddzwonimy - informacje o przetwarzaniu danych osobowych.

ISO 9001

Zarządzanie jakością towarów i usług

Podstawowe założenia systemu ISO 9001

System Zarządzania  ISO 9001 jest jedną z najpopularniejszych na świecie form zarządzania jakością. System zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 może zostać dostosowany do firm, organizacji o różnej wielkości, o różnym profilu prowadzonej działalności.

Wdrożenie systemu zarządzania jakością nawet w firmach , organizacjach posiadających ugruntowaną renomę pozwala wejść na wyższy poziom organizacji procesów związanych z funkcjonowaniem firmy.

Jednym z głównych celów sytemu jest dostarczenie towarów lub usług o założonej jakości, dzięki czemu możemy osiągnąć optymalny zysk wynikający z naszej działalności.

Skąd wynika popularność ISO 9001?

ISO 9001 pozwala standaryzować i normować działania pracowników i maszyn, zarządzać procesami i określać zadania. Norma ta jest najczęściej wydawana spośród wszystkich norm na świecie.

Popularność stosowania normy ISO 9001 wynika z następujących czynników.

I. Wielowymiarowa charakterystyka.

Największym atutem normy ISO 9001 jest możliwość wdrażania jej przez przedsiębiorstwa, organizacje różnego typu. System sprawdza się zarówno w:

 

  • ochronie zdrowia (szpitale, przychodnie, sanatoria),

  • zakłady produkcyjne,

  • firmy usługowe,

  • edukacja (szkoły, wyższe uczelnie, ośrodki szkoleniowe).

 

Każda z tych firm, organizacji  może wdrożyć system zarządzania jakością zgodnym z wymogami normy ISO 9001.

Stosując się do założonych polityk, procedur może wystąpić di akredytowanej firmy certyfikującej o uzyskanie stosownego certyfikatu potwierdzającego wprowadzić wymagania normy ISO 9001.

 

Zauważyć należy, że certyfikat ISO 9001 można znaleźć na honorowym miejscu zarówno w niewielkich kilku osobowych firmach jak i w międzynarodowych korporacjach.

II. Koncentracja na zadowoleniu klienta.

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie firma, która nie posiada certyfikatów jakości traci już na starcie.

 

Posiadanie certyfikatu pozwala na osiągnięcie wyższego poziomu zaufania już na etapie uzyskiwania początkowych informacji o kliencie/kontrahencie.

 

Proces zdobycia certyfikatu świadczy pozytywnie o firmie-organizacji, ukazuje jej rzetelność i transparentność.

III. Korzyści wizerunkowe.

Posiadanie certyfikatu ISO 9001 potwierdza, że firma lub organizacja jest rzetelnym partnerem, spełniającym międzynarodowe wymagania.

Formularz kontaktowy

Masz wątpliwości, która usługa jest dla Ciebie? Chcesz żebyśmy się skontaktowali, przesłali ofertę? Skorzystaj z niniejszego formularza.

W związku z zainteresowaniem ofertą, proszę o kontakt. Moje zainteresowanie dotyczy:
Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązuje Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.